Aquest dissabte els nostres nois del SolarTradex-CN.Mataró van disputar a la Joan Serra i Puigdesens l’últim partit de la temporada i del Play-Off per la 5a plaça davant el CN Sant Andreu, culminant una gran eliminatòria amb dues victòries.
Després del contundent 11-20 aconseguit al primer partit, l’equip va tornar a demostrar caràcter i solidesa en el duel de tornada, imposant-se per un ajustat 14-13 en un partit intens i competit. Els nostres van saber portar la iniciativa en tot moment, arribant al descans amb un avantatge clar de 9-5, que va permetre gestionar millor els moments decisius del tram final.
El partit va tenir com a protagonista destacat Oier Aguirre, autor de 6 gols i MVP.
Amb aquest resultat, el SolarTradex-CN.Mataró finalitza la temporada amb una 5a plaça, assolint l’objectiu marcat i tancant la lliga amb molt bones sensacions.
Gràcies nois per una temporada més defensant els nostres colors amb compromís i ambició. I gràcies també a l’afició, que ha estat al nostre costat en tot moment.
Orgullosos de vosaltres i de la feina feta.
L’acta del partit AQUÍ.

Oier Aguirre MVP del partit

