Aquest cap de setmana es va disputar el Campionat de Catalunya Absolut Femení, on les nostres jugadores van signar una gran actuació, proclamant-se terceres de Catalunya després d’un cap de setmana intens i ple d’emocions.
Als quarts de final, l’equip es va enfrontar al CN Manresa en un partit molt ajustat que es va decidir per un marcador de 8-9, aconseguint el passi a semifinals amb molt de caràcter i determinació.
A semifinals, les nostres es van veure les cares amb el CN Granollers, en un duel exigent que va acabar amb un resultat de 11-9. Tot i la derrota, l’equip va competir fins al final i va demostrar el seu nivell.
En el partit pel tercer lloc, davant el CN Badia, les nostres jugadores van treure el seu millor joc i van aconseguir una clara victòria per 6-12, assegurant així una meritòria 3a plaça de Catalunya.
Un gran mèrit per a totes les jugadores per l’esforç, la competitivitat i el compromís mostrat durant tot el campionat.
Enhorabona equip!
Consulta tots els resultats AQUÍ

