Guillem Pujol i Clàudia Guiralt al podi del campionat de Catalunya en 10km a Banyoles

Avui divendres al matí ha arrencat el Campionat de Catalunya d'aigües obertes organitzada pel CN Banyoles, amb una jornada exitosa pels nostres nedadors i nedadores, amb paper destacat i podi per a Guillem Pujol i Clàudia Guiralt.
En aquesta primera gran jornada a l'estany, el nostre especialista Guillem Pujol del CN Mataró, s'ha emportat la medalla d'or dels 10 km absolut masculí amb un temps de 1:50:10. Seguit en el podi per Raul Santiago del CN Sant Andreu, que ha acabat segon amb un temps de 1:50:18.00, i Pol Gil del CN Barcelona, que ha quedat en tercera posició amb un temps de 1:56:56.70.
En la prova femenina absoluta de 10 km, la Clàudia Giralt del CN Mataró s'ha penjat la plata amb un temps de 1:06:11, Estel Xuan del CN Granollers ha pujat a l'esglaó més alt del podi amb un temps de 2:01:29, i Laura Rodríguez del CN Barcelona ha aconseguit el bronze amb un temps de 2:09:16.