Aquest cap de setmana, les Piscines Bernat Picornell de Barcelona han estat l’escenari del Campionat d’Espanya de Natació Artística Infantil de 2a Divisió, on el nostre equip del BAI – CN Mataró ha fet el seu debut en una competició estatal de gran nivell.
Les nostres nedadores han participat en les modalitats de figures, duet, rutina combinada i equip, oferint un gran rendiment i demostrant tot el que han treballat al llarg de la temporada.
- Duet: Emma Gallardo i Irene Ortiz, amb Ona Borrell com a reserva, van assolir una10a posició amb una puntuació de 219.1667 punts.
- Equip: Una rutina ben executada que els va valer la 11a posició entre 25 clubs participants, amb una puntuació final de 235.2012 punts.
- Rutina combinada (combo): Una 10a posició i 180.9065 punts.
- Classificació general: Sumant totes les modalitats, el BAI – CN Mataró ha finalitzat en 11a posició de 37 clubs participants, amb un total de 700.7543 punts.
Aquest ha estat el darrer campionat de la temporada per a les nostres infantils, que han viscut una experiència molt enriquidora i han competit amb passió, esforç i molt de talent.
Ara, només queda gaudir de l’última cita de la temporada: l’exhibició de les Sincrosantes, el proper 23 de juliol.
Us hi esperem a tots i totes per tancar la temporada!
Consulta els resultats AQUÍ
Imatges (Fotògraf Jose Gallardo):