L’esport al centre

Berta Triola i Pol Cantó, repeteixen podi i els nostres relleus de 4×200 lliures també es pengen medelles

Diumenge 1

En el darrer dia del Campionat de Catalunya Junior Open el Centre va continuar mantenint els bons registres i la presència al podi i també els amb els mateixos protagonsites que els dos dies anteriors. La Berta Triola es va penjar el bronze en la prova de 100 metres lliures amb un registre de 59.27 en la que fou una carrera igualadíssima. L’altre nedador que repetia era en Pol Cantó en els 200 metres papallona. Amb un temps de 2.10.93 pujava al tercer calaix del podi demostrant que està entre els millors. En els relleus de 4×100 metres estils els components de l’equip masculí, en Pol Roca, Pol Cantó, Eduard Cecília, i Francesc Ros, varen tornar a pujar al podi per penjar-se una altra medalla de bronze, marcant un crono de 4.09.62.

Signficar que el Campionat ha estat un veritable èxit de participació tant de nedadors com de públic, que durant tres dies han estat omplint de color i de molta animació les notres instal·lacions.

Dissabte 30

La Berta Triola s’està destacant com la nostra nedadora Junior més guardonada i en la jornada de dissabte va tornar a penjar-se la medalla d’or en la prova de 400 metres lliures, la Berta va fer una gran cursa i parar el crono amb un temps de (4.25.51) enduent-se la seva tercera medalla individual. En Pol Cantó també va tornar a pujar el podi tal i com ja va fer el primer dia, aquest cop en la prova de 100 metres papallona per penjar-se la medalla de bronze, després d’haver fet una molt bona marca (59.17). I per acabar la jornada els nostres dos relleus de 4×200 metres lliures, tan el masculí i el femení també varen guanyar la medalla de bronze. El relleu de nois el formaven; Pol Cantó, Ricard Pujol, Martí Garolera i Francesc Ros. Varen parar el crono en (8.11.44) . L’equp de les noies el composaven; la Júlia Jubany, l’Helena Ruiz, la Teresa Iñiguez, i la Berta Triola. El seu temps va ser (9.04.28).

Divendres 29

Bé han començat les coses per l’equip de natació que està disputant el Campionat de Catalunya Junior Open a la nostra piscina. La Berta Triola s’ha penjat dues medalles d’or en les proves de 200 i 800 lliures on ha fet unes marques de (2.05.84 i 9.13.13) respectivament. Molt bon inici de la Berta. En Pol Cantó ha aconseguit la medalla de bronze en la prova de 200 metres braça amb un temps de (2.28.94). I en les proves que tancaven la jornada d’ahir els nostres relleus de 4×100 metres lliures masculi i femení, també van pujar al podi com a tercers classificats. Els Pol Cantó, Ricard Pujol, Martí Garolera i Francesc Ros varen parar el crono a (3.48.62). L’equip femení el formaven la Berta Triola, la Júlia Jubany, l’Helena Ruiz i la Teresa Iñiguez i van aconseguir un temps de (4.11.58).

Els dies 29 i 30 de juny i 1 de juliol el Centre organitzarà el Campionat de Catalunya Junior Open de natació i tindrem l’oportunitat de veure joves nedadors i també absoluts de molt de nivell. El Centre hi presenta un extensa llista de nedadors, tant de 17 i 18 anys com d’absoluts. En Sergi i en Parra no volen emetre cap pronòstic massa triomfalista i volen que els seus nedadors s’esfeorcin al màxim, només aleshores podran arribar els premis de les finals i les medalles. El nostres juniors que hi participaran són; en Pol Cantó, en Ricard Pujol, en Martí Garolera, l’Edurad Cecília, en Francesc Ros, en Pol Roca, la Laura Requena, la Berta Triola, i la Júlia Jubany. En absoluts el Sergi presenta una llista de fins a catorze nedadors.

Donada la celebració del campionat els horaris i disponibilitat de les piscines es veuran afectats a fi i efecte de poder portar a terme el normal desenvolupament de la competciió, atès que els nedadors precisaran de la utilització dels espais que en el quadre que us adjuntem queden especificats. Coneixedors que aquests canvis poden suposar molèsties per als nostres usuaris, des del Centre demanem la comprensió donada la importància de la competició que celebrarem.

{jd_file file==491}

 

 

 

 

 

Aina Jimenez

{gallery}natacio/catjunior{/gallery}

El nostre equip Màster de natació, aconsegueix 19 medalles al Campionat de Catalunya

La nostra Maria de Valdés, campiona de la copa d’Espanya i 8a. a la copa del Món d’Aigües Obertes a Eivissa

La Maria de Valdés i la Vicky Gresely, presents a la Copa del Món i al Campionat d’Espanya d’Aigües Obertes a Eivissa

El CN.Mataró, gran protagonista a la Diada de la Natació Catalana 2024/2025

Gran actuació del CN.Mataró al Campionat d’Espanya Universitari a Granada

La Maria brilla a la Copa del Món d’Aigües Obertes a Somabay: 4a als 10 km i bronze al relleu mixt

Altres notícies

Últim DIA de MATRÍCULA GRATUÏTA. Torna a la rutina amb nosaltres!

Aquest setembre, al Centre Natació Mataró et donem la benvinguda amb MATRÍCULA...

Avui l’Assolim-CNM, juga a Sant Andreu, el primer partit del Play-Off final al títol de lliga

Han estat molts mesos, molts, per arribar a aquest moment. Queden els...

Podis i resultats de molt nivell del nostre equip de Triatló a Pamplona

Es va disputar aquest passat dissabte el campionat d’Espanya de Mitja Distància...

LAssolim-CNM elimina el CN.Sabadell i jugarà el Play-Off final de lliga

L’Assolim-CN.Mataró va sentenciar el play-off de semifinal al títol de lliga a...

Calendari

ICONES_CNM_2024-TRI

TRIATLÓ VILANOVA ( LLIGA )

ICONES_CNM_2024-TRI

LLIGA NACIONAL ROQUETAS

ICONES_CNM_WP-MAS

SOLARTRADEX-CN.MATARÓ VS CN.SANT ANDREU

ICONES_CNM_WP-MAS

ASSOLIM-CN.MATARÓ VS CN.SANT ANDREU

ICONES_CNM_WP-MAS

CN.SANT ANDREU VS ASSOLIM-CN.MATARÓ