L’esport al centre

Fins a 8 medalles guanyen les nostres nedadores a Terrassa

Gran participació i sobretot grans resultats dels nostres nedadors en el Campionat de Catalunya Absolut “Open” que s’ha nedat a Terrassa. Els nedadors entrenats per en Sergi Garcia i en Parra han demostrat quin és el seu nivell i han estat lluitant gairebé sempre amb els millors.
La Natàlia Torné ha estat la més guardonada, quedant Campiona de Catalunya en 200 metres esquena i amb un temps de 2.19.06 pujava a dalt de tot del podi. En els 100 metres esquena es proclamava subcampiona amb un temps de 1.04.70. Encara li varen restar forces per tornar a fer segona de Catalunya en la prova de 50 metres esquena amb un crono de 30.99. Sobrada de força va estar a tocar de la medalla en els 50 metres papallona on va ser quarta amb 29.99. Tot un èxit.
La seva germana l’Helena també agafava l’estela de la gran i es proclamava Campiona de Catalunya en els 1500 metres lliures amb un temps de 17.42.18. En l’altre prova que va nedar, els 400 lliures va entrar en 10a posició amb 4.38.66.
Continuava la ratxa a dalt del podi l’Aina Triola que es penjava la medalla de bronze en els 200 esquena amb 2.23.08. En els 100 esquena va estar lluitant entre les millors per acabar en la 5a posició amb un crono  1.08.47.
L’Aina Jiménez també es va apuntar a les medalles en la prova de 50 metres braça es penjava la de bronze amb un crono de 34.37. Encara va tornar a estar a punt de repetir metall en els 200 braça, en els 100 braça i en els 200 estils va arribar en un gran 4a posició.
Varen continuar els bons resultats amb la Carla Chaves, 5a en els 200 braça, i 6a en els 400 estils, com també ho va fer molt bé en Josua Samios que va tocar 5è en els 50 papallona i encara va ser 8è en els 50 lliures.
L’Adri Roca va ser 6a en en els 200 lliures, la Sara Martinez 8a en els 200 papallona  la Irene Illa també va aconseguir entrar entre les 10 primeres amb una gran 9a posició en les proves de 50 i 100 papallona.
En els relleus el Mataró també va demostrar la seva gran vàlua, així l’equip femení dels 4×200 metres lliures va ser 3r de Catalunya amb un crono de 8.45.24, les components que ho varen fer possible foren; l’Adri Roca, l’Helena Torné, l’Aina Jiménez, i la Natàlia Torné.
En els 4×100 metres estils, altra vegada les nostres representants pujaven al podi com a 3s classificades amb un temps de 4.28.28, i ho varen fer possible, la Natàlia Torné, l’Aina Jiménez, la Irene Illa i l’Adri Roca, i les nostres joves nedadores encara van tenir forces per entrar en 5a posició en el relleu de 4×100 metres lliures.
Tots els participants varen aconseguir que el nostre club estigués entre els millors d’aquest Campionat de Catalunya, la resta dels nostre nedadors varen ser; en  Pol Cantó, en Martí Garolera, l’Antonio Roldán, la Berta Triola, l’Eduard Cecilia, l’Andreu Valls, la Laura Requena, la Júlia Valera, la Júlia Jubany, i la Núria Vivas.
Moltes felicitats a tots per aquests grans resultats.

Consulteu el document pdf per veure tots els resultats

{gallery}natacio/terrassa{/gallery}

{jd_file file==205}

 

La Travessia Ciutat de Mataró omple la Platja del Callao de passió per les aigües obertes

Mataró acull l’Etapa Final de la Copa d’Espanya d’Aigües Obertes 2025 a la Platja del Callao

Mataró acull la gran final de la Copa d’Espanya d’Aigües Obertes el 27 de setembre

Coneix els nous equips i categories del CN.Mataró a la Presentació d’Equips

El 27 de setembre el Centre organitza la Travessia Ciutat de Mataró i la Copa d’Espanya d’AAOO

Servei de fisioteràpia gratuït per als participants del Campionat d’Espanya i de la Travessia Ciutat de Mataró

Altres notícies

Últim DIA de MATRÍCULA GRATUÏTA. Torna a la rutina amb nosaltres!

Aquest setembre, al Centre Natació Mataró et donem la benvinguda amb MATRÍCULA...

Amb el servei de socorrisme de Prosport, el Centre és un espai segur

Un tema cabdal en qualsevol instal·lació esportiva és el seu servei de...

Posa’t en forma amb el nou curs SUP HIT: equilibri, força i molta diversió!

Estem molt contents d’anunciar el llançament del nou curs SUP HIT, una...

Mira el menú setmanal de la Cafeteria del Centre

Ja podeu gaudir tota la setmana del nostre menú de migdia al...

Calendari

ICONES_CNM_2024-TT

CN.MATARÓ vs SANT JOSEP-SANT JORDI

ICONES_CNM_2024-TT

CN.MATARÓ vs LLORENS GMR BADALONA

ICONES_CNM_2024-TT

UNIÓ ESPORTIVA SANT CUGAT vs CN.MATARÓ