L’esport al centre

Quatre podis dels nostres palistes

La celebració dels Campionats d’Espanya  de les diferents categories de tennis taula a Antequera, competició que es disputa al llarg de nou dies, està representant un seguit d’èxits pels nostres palistes, demostrant així el nivell que atresoren i el bon estat de forma amb el que han arribat a la competició.

Cronològicament, cal fer esment en primera instància del bronze assolit el cap de setmana per l’equip absolut femení del CN MATARÓ QUADIS, format per Gàlia Dvorak, Svetlana Bakhtina i Paula Bueno, després d’imposar-se en quarts de final a l’IRUN LEKA ENEA per 3-1 i caure per 1-3 a la semifinal, després de donar molta guerra, davant l’UCAM CARTAGENA. Un any més, les nostres jugadores del primer equip femení han estat capaces de mantenir-se en les posicions d’elit d’una competició d’aquesta importància. Per la seva part, l’equip masculí, integrat per Dani Torres, Joan Moregó, Xavier Peral i Yordi Jason Ramos, va finalitzar setè, després d’una competició en que va haver d’enfrontar-se a la mala sort d’un sorteig que el va aparellar amb el campió de lliga, el CAJASUR PRIEGO, en la fase de grups, el que va impossibilitar tenir un mínim d’opcions a per entrar a les semifinals del torneig. No va poder ocupar el cinquè lloc final, tot i vendre molt cara la seva pell, en caure per un ajustadíssim 2-3 davant el SAN SEBASTIÁN DE LOS REYES.

Posteriorment, entre dilluns i dimarts, tres jugadors, la Paula, la Gàlia i el Dani, van tornar a pujar al podi per recollir les medalles de plata i bronze aconseguides en les modalitats d’individual i dobles. Així, la Paula Bueno va doblar premiació, assolint el bronze en la prova individual i la plata en la de dobles, en aquest cas tenint com a parella la seva companya d’equip, Gàlia Dvorak. També el nostre jugador Dani Torres va aconseguir penjar-se la plata en la modalitat de dobles fent parella amb el madrileny Alfredo Carneros.

Per finalitzar, cal dir que a aquests excel·lents resultats encara se’ls poden afegir d’altres en les categories que es disputaran fins aquest diumenge, concretament les de sub23 i infantil.

 

 

 

 

 

 

El Centre Natació Mataró dona la benvinguda a la temporada 2025-2026 amb la presentació d’equips

Coneix els nous equips i categories del CN.Mataró a la Presentació d’Equips

Roc Núñez, es proclama campió de l’Open Català de Tennis Taula de Vic

Molt bon inici de temporada dels nostres palistes a l’Open d’Olot

El CN.Mataró rep homenatge pels resultats destacats de la temporada passada

Homenatge a en Pau Viader; el record d’una persona molt estimada, que va fer més gran el Centre Natació Mataró

Altres notícies

Últim DIA de MATRÍCULA GRATUÏTA. Torna a la rutina amb nosaltres!

Aquest setembre, al Centre Natació Mataró et donem la benvinguda amb MATRÍCULA...

El Centre Natació Mataró dona la benvinguda a la temporada 2025-2026 amb la presentació d’equips

El passat divendres 3 d’octubre, el Centre Natació Mataró va celebrar un...

Amb el servei de socorrisme de Prosport, el Centre és un espai segur

Un tema cabdal en qualsevol instal·lació esportiva és el seu servei de...

Posa’t en forma amb el nou curs SUP HIT: equilibri, força i molta diversió!

Estem molt contents d’anunciar el llançament del nou curs SUP HIT, una...

Calendari

ICONES_CNM_WP-MAS

SOLARTRADEX CN.MATARÓ VS EPlus CN.CATALUNYA

ICONES_CNM_WP-MAS

GEODESIC REAL CANOE N.C VS ASSOLIM CN.MATARÓ

ICONES_CNM_2024-TT

CN.MATARÓ vs SANT JOSEP-SANT JORDI

ICONES_CNM_2024-TT

CN.MATARÓ vs LLORENS GMR BADALONA

ICONES_CNM_2024-TT

UNIÓ ESPORTIVA SANT CUGAT vs CN.MATARÓ