Resultats espectaculars dels nostres palistes al campionat de Catalunya de Tennis Taula que s’ha jugat, durant tota la setmana, a les instal·lacions del Pavelló Nord de Sabadell i on els nostres equips de les diverses categories, portats per la nostra entrenadora, la Flora Khasanova, han aconseguit títols, llocs de medalles, i han demostrat una gran progressió en un campionat que aplegava als i les millors de Catalunya.
Dintre del gran paper de totes i tots, on van competir al més alt nivell destacar el títol de campiones de Catalunya de l’equip Cadet format per; la Martina Sans, l’Alba Rodríguez i la Júlia Mora. La Martina també es va proclamar campiona de Catalunya en les categories Cadet i Infantil en parelles mixtes.
Les mateixes jugadores van aconseguir diversos subcampionats i medalles de bronze, en les categories i Infantil, així com també la Berta Palomo i en Guillem Pijuan.
Van seguir els resultats de podi amb el 3r. lloc en la categoria juvenil de l’Eunice de San Antonio, i la Berta Palomo i en masculí de l’Aleix Pacareu i en Guillem Pijuan, després de jugar i competir molt i molt bé contra rivals molt durs.
Un bon fum de medalles que col·loquen el nostre equip entre els capdavanters del Tennis Taula a Catalunya, amb un gran marge de progressió i millora donada la joventut de tot l’equip.
El colofó el va posar la Martina Sans ue va aconseguir la plaça directa per al campionat d’Europa U-15 en els Trials d’Irún. Moltes feicitacions Martina.
Cliqueu la foto per a consultar tots els resultats.