Gran campionat de Catalunya dels i les nostres palistes a Vic on van tornar a demostrar que estan tenint un final de temporada espectacular.
Les classificacions, tant en individual com en dobles, van fer ressaltar el gran equip que és i van aconseguir en sengles categories, la femenina i la masculina, procalmar-se tercers de Catalunya. L’equip de noies el van formar: l’Eunice de San Antonio, la Berta Palomo, l’Alba Rodríguez i la Martina Gonzàlez, els nois van ser: en Toni Prados, en Raül Porta, i l’Albert Vilardell.
Més classificacions de podi, van ser per a l’Alba Rodríguez que fent parella amb la jugadora del Vic TT, l’Abril Masdeu, es va penjar la medalla de bronze.
En dobles masculí la parella formada pels nostres Toni Prados i Raül Porta també va ser tercera de Catalunya. I encara l’Albert Vinardell, fent parella amb l’Arnau Pons del CTT Olot, també es va proclamar 3r. Catalunya.
Grans, molt grans aquests resultats.
Cliqueu AQUÍ per veure totes les fotos a l’instagram de la FCTT