L’esport al centre

Campionat d’Espanya de Triatló a Vigo

Es va disputar a la ciutat de Vigo el Campionat d’Espanya de Triatló de diverses categories; Cadet, Grup d’Edats, Junior i Elite. La prova es va córrer en un marc de paisatge molt atractiu, la Platja de Samil, que feia més espectacular l’esdeveniment.

Hem de destacar els resultats obtinguts en les catgeories Cadet i Junior, on les germanes Jessica i Sheila Brillas varen finalitzar la prova en els Top-10 de la competició. La Jessica, malgrat la seva poca experiència encara en aquest esport va aconsegur un molt bon resultat, i durant la cursa en diverses fases va estar en posicions de podi, entrant finalment en una meritòria 6a posició que realment ve ser 4a, donat que les dues primeres corredores eren portugueses. Va quedar ben a prop del podi.

La seva germana la Sheila, va estar en el transcurs de la seva prova, ocupant posicions capdavanteres, entres les 5 primeres, però cap al final es va ressentir d’una lesió recent que li va impedir de córrer en les millors condicions. Amb tot, va entrar en una gran 7a posició.

En el Junior masculí, 5 triatletes del Centre varen aconseguir la 6a posició per equips, amb Fernando López com a millor representant del Centre a l’entrar en la 17a posició.

En la categoria reina, l’ELITE, tan la prova masculina com la femenina, els nostres corredors varen estar lluitant amb el grup mig d’una prova amb corredors de molt de nivell. En Jordi Fernández va entrar en la 57a posició ila Mayalen Noriega que va entrar en la 22a posició.

La nostra Triatló també va tenir presència en un altre escenari, a la Triatló de Tossa de Mar, on també varen aconseguir bones marques i bones posicions. Els més destacats foren la Sara Loehr que va entrar en 5a posició, l’11a posició d’en Xavier Casal,  i el 17è lloc de l’Hèlia Rocha (1a en la categoria sub-23) i en Jordi Clavel que va entrar en la 50a posició.

Moltes felicitats a tots els nostres triatletes pels seus èxits.

{gallery}triatlo/vigo{/gallery}

Mireu tots els resultats al document que adjuntem

{jd_file file==263}

Podis i resultats de molt nivell del nostre equip de Triatló a Pamplona

El CN.Mataró, present a la XI Triatló Xilxes 2026

Bona actuació del CN.Mataró a la primera jornada de Lliga Nacional a Águilas

Gran actuació del CN.Mataró al Campionat de Catalunya per Equips al Prat

El CN.Mataró, present a la XIV Half Triatló Peñíscola amb grans resultats

Gran èxit de participació a la XXIV Triatló Ciutat de Mataró 2026

Altres notícies

Últim DIA de MATRÍCULA GRATUÏTA. Torna a la rutina amb nosaltres!

Aquest setembre, al Centre Natació Mataró et donem la benvinguda amb MATRÍCULA...

Avui l’Assolim-CNM, juga a Sant Andreu, el primer partit del Play-Off final al títol de lliga

Han estat molts mesos, molts, per arribar a aquest moment. Queden els...

Podis i resultats de molt nivell del nostre equip de Triatló a Pamplona

Es va disputar aquest passat dissabte el campionat d’Espanya de Mitja Distància...

LAssolim-CNM elimina el CN.Sabadell i jugarà el Play-Off final de lliga

L’Assolim-CN.Mataró va sentenciar el play-off de semifinal al títol de lliga a...

Calendari

ICONES_CNM_2024-TRI

TRIATLÓ VILANOVA ( LLIGA )

ICONES_CNM_2024-TRI

LLIGA NACIONAL ROQUETAS

ICONES_CNM_WP-MAS

SOLARTRADEX-CN.MATARÓ VS CN.SANT ANDREU

ICONES_CNM_WP-MAS

ASSOLIM-CN.MATARÓ VS CN.SANT ANDREU

ICONES_CNM_WP-MAS

CN.SANT ANDREU VS ASSOLIM-CN.MATARÓ