L’esport al centre

Comiat de la temporada amb una gran classificació al Triatló d’El Prat

Aquest passat diumenge es va disputar la XXV edició de la  tradicional  Triatló per equips d’El Prat,  última prova puntuable per la Lliga Catalana de Triatló 2021 i de la competició, donat que era la darrera prova del calendari del nostre equip de Triatló, en un any complicat on hem hagut de conviure amb la Covid-19 i les seves restriccions. 

Gran ambient, com cada edició i molt de nivell dels corredors competidors que va reunir els millors equips de Catalunya. El equips estaven formats per 4 i 6 corredors cada un que havien de córrer la cursa en grup i fer les distàncies de 750 de natació, 20 km de ciclisme i 5km de cursa a peu. També s’hi disputava la prova Open.

En la prova Elit femenina del campionat de Catalunya, les noies del Centre van fer una gran cursa entrant en una gran 4a. posició, demostrant un gran preparació i plantejament estratègic. L’equip el van formar; la Mònica Pellejero, l’Alba Barroso, l’Alba Pujol, i la Judit Llovera. Felicitats!

A la prova Elit masculina, hi ha va haver una gran lluita i molt igualada entre el grups capdavanters. L’equip va entrar en una meritòria 8a. posició demostrant una gran compenetració que els va fer estar en el grup de dalt.  L’equip va estar format per; l‘Oriol Gili, l’Oriol Bruguera, en Lluís Puigdefàbregas, l’Oriol Farré, en Pol Peña, en el José Luis Cano

En la prova Open, el Centre també hi va córrer amb tres equips; dos masculins i un de femení. 

Les noies, després de fer-ho molt bé, van pujar al pòdium quedant subcampiones de la prova. Les “craks” van ser l’Ariadna López, la Maria Jordà, la Viky Roura, la Núria Bruguera, i al Gemma Badia. Moilt bé!

En nois, el Centre hi va presentar dos equips; a l’Open A, en Francesc Juàrez, en Quim Nicolau, l’Albert Julià i l’Èric Clarademunt. Aquest equip va fer una cursa espectacular i van aconseguir pujar al podi a la 3a. posició. 

L’equip que va córrer l’Open B; el van formar; en Sergio Feliz, l’Ivan Roca, l’Alejandro Larrechea, German Cabrera i Sinuhé Sànchez. Van arribar en una destacada 12a. posició.

I amb aquesta prova l’equip de Triatló del Centre comença unes ben merescudes vacances, ha estat un any complicat però tot i així la nostra secció ha demostrat ganes i molt de nivell.

Tornem el gener 2022!.

Consulteu els nostres resultats al document adjunt.

{gallery}2021/Esports/Triatlo/ElPrat1{/gallery}

 

El Centre Natació Mataró dona la benvinguda a la temporada 2025-2026 amb la presentació d’equips

El CN.Mataró consolida el seu nivell amb grans resultats al Trirelay de Pineda de Mar

Coneix els nous equips i categories del CN.Mataró a la Presentació d’Equips

El CN.Mataró afronta amb èxit el Tritour Tossa de Mar adaptat a l’Aquatló

Gran actuació del CN.Mataró a Torremolinos en la darrera jornada de lliga nacional

El CN.Mataró rep homenatge pels resultats destacats de la temporada passada

Altres notícies

Últim DIA de MATRÍCULA GRATUÏTA. Torna a la rutina amb nosaltres!

Aquest setembre, al Centre Natació Mataró et donem la benvinguda amb MATRÍCULA...

El Centre Natació Mataró dona la benvinguda a la temporada 2025-2026 amb la presentació d’equips

El passat divendres 3 d’octubre, el Centre Natació Mataró va celebrar un...

Amb el servei de socorrisme de Prosport, el Centre és un espai segur

Un tema cabdal en qualsevol instal·lació esportiva és el seu servei de...

Posa’t en forma amb el nou curs SUP HIT: equilibri, força i molta diversió!

Estem molt contents d’anunciar el llançament del nou curs SUP HIT, una...

Calendari

ICONES_CNM_WP-MAS

SOLARTRADEX CN.MATARÓ VS EPlus CN.CATALUNYA

ICONES_CNM_WP-MAS

GEODESIC REAL CANOE N.C VS ASSOLIM CN.MATARÓ

ICONES_CNM_2024-TT

CN.MATARÓ vs SANT JOSEP-SANT JORDI

ICONES_CNM_2024-TT

CN.MATARÓ vs LLORENS GMR BADALONA

ICONES_CNM_2024-TT

UNIÓ ESPORTIVA SANT CUGAT vs CN.MATARÓ