L’esport al centre

Els dos equips de Triatló, el femení i el masculí, es classifiquen 5ns. de Catalunya

Cap de setmana de competició important del calendari de Triatló de cada any, el campionat de Catalunya Absolut que es ve celebrar a la preciosa localitat del Pont de Suert. 

Paratge i prova van atraure fins a 400 atletes que van córrer distància olímpica. Fins a vint corredors del Centre hi van participar

La prova consistia en un circuit molt selectiu de 1500 metres de natació, 38 km de ciclisme per la carretera de Boí, i el tram final de cursa a peu als voltants del poble. Preciós de veres.

Dels nostres corredors, destacar l’Aleix Garreta que va fer un prova molt completa entrant en una destacada 19a. posició absoluta. Per darrera i a poca distància entrava l’etern Cano en la 26a. posició i l’Oriol Gili en la 28a. Amb aquestes gran classificacions, l’equip del Centre va pujar fins a la 5a. posició de tots els equips participants.

Però el punt i a part de tot plegat el va tornar a marcar el nostre atleta quasi mític,  l’ultra veterà, en Toni Noe, que amb un crono de  de 3h 16´va arribar el 209 classificat general, fent la seva entrada a meta, portat per forts aplaudiments de tot el públic que astorat i admirat, va ser testimoni d’una altra fita d’en Toni. Tot un exemple per tots nosaltres.

En la participació femenina la més destacada va ser l’Alba Barroso, que s’estrenava en la distància olímpica. L’Alba va fer un gran cursa lluitant en el nombrós grup capdavanter i entrant en una gran 18a. posició. Per darrera van entrar la Jessica Brillas i la Núria Bruguera  que amb les seves bones curses van aconseguir que l’equip femení del Centre fos el 5è. millor equip de Catalunya. En les noies també esmentar la gran cursa de la Maria Jordà que va ser la guanyadora de la seva categoria V2F

Els demés atletes del Centre que hi van córrer també van demostrar estar en un molt bon estat de forma.

Hi van haver podis per categories;

  • 1a. Alba Barroso __ Júnior Femení
  • 2n. Pol Peña __ Júnior Masculí
  • 1a. Maria Jordà __ Veterana – 2
  • 1r. José Luis Cano __ Veterà

Gran cursa, grans resultats.

El CN.Mataró consolida el seu nivell amb grans resultats al Trirelay de Pineda de Mar

Coneix els nous equips i categories del CN.Mataró a la Presentació d’Equips

El CN.Mataró afronta amb èxit el Tritour Tossa de Mar adaptat a l’Aquatló

Gran actuació del CN.Mataró a Torremolinos en la darrera jornada de lliga nacional

El CN.Mataró rep homenatge pels resultats destacats de la temporada passada

Gran cap de setmana per al Triatló del CN.Mataró a Banyoles en la Lliga Nacional

Altres notícies

Últim DIA de MATRÍCULA GRATUÏTA. Torna a la rutina amb nosaltres!

Aquest setembre, al Centre Natació Mataró et donem la benvinguda amb MATRÍCULA...

L’alimentació ecològica és benestar integral

Tots i totes estem compromesos amb el benestar, per això és clau...

Amb MGC Mútua tenim la millor assegurança de salut del mercat.

MGC Mútua, empresa patrocinadora del nostre equip de Natació Artística ha estat...

Notícia; El nou Kia EV4 arriba a QUADIS ARmotors, amb condicions especials pels socis del Centre

El concessinari de Kia QUADIS ARmotors, patrocinador del nostre equip de Natació...

Calendari

ICONES_CNM_2024-TT

CN.MATARÓ vs SANT JOSEP-SANT JORDI

ICONES_CNM_2024-TT

CN.MATARÓ vs LLORENS GMR BADALONA

ICONES_CNM_2024-TT

UNIÓ ESPORTIVA SANT CUGAT vs CN.MATARÓ