L’esport al centre

Grans resultats en el campionat d’Espanya de Duatló d’Águilas. Les noies campiones de Catalunya a El Prat

El va córrer a El Prat de Llobregat la triatló en la modalitat de crono per equips sobre unes distàncies de 750 metres nedant, 20km de bicicleta i 5km de cursa a peu. Ens hem de felicitar del resultat històric del Centre, en la categoria de noies, com ja va sent habitual, les nostres triatletes varen guanyar el Campionat d’una manera clara i contundent. Les nostres representants; la Neus Caylà, la Mayalen Noriega, la Sara Loehr i l’Eva Tomàs varen demostrar quin és el seu nivell. En la categoria masculina els nostres atletes varen  quedar tercers a només 15″ de la medalla d’or, una veritable llàstima. I encara hi van haver més sorpreses agradables d’aquesta entusista secció, els equips “B” varen aconseguir gran classificacions, les fèmines varen quedar 4es i en nois varen ser els 10ns absoluts i primer dels equips “B” participants.

També el dissabte es corria el campionat d’Espanya de Duatló de categoria Cadet i Júnior a la localitat murciana d’Águilas. Els nostres joves varen aconseguir bones marques,  encapçalats per la Jéssica Brillas que va entrar en 5a posició. La Claudia Luna va entrar en la 15a, gran resultat, si tenim en compte l’alt nivell competitiu de la prova. La prova es corria en unes distàncies d’1,5 de curs a peu, 10km de bicileta i un tram final d’1,5 corrent.

Més tard a 2/4 de 12 es donava a sortida a la categoria Júnior i el Mataró hi presentava 7 triatletes, en el que era un fet històric, ja que tot just fa dos, tres anys, que el Centre encara no tenia cap atleta d’aquesta edat. A la prova hi prenien part 120 atletes de tot Espanya, molts d’ells de nivell important. Aquí en Pol Samsó va sortir entre el primers de la cursa i va mantenir una dura lluita amb els millors. Finalment va entrar en la 15a posició. Blai Sánchez va ser el 32è. I el tercer de l’equip va ser en Martí Santiago seguit d’en Marc Aragonés, l’Adrià Iglesias i en Marcel Aragonés.

En aquest mateix campionat en Jose´Luis Cano hi va participar en la cursa de grups d’edat de 44-45 anys i com ja ens té acostumats va entrar en la primera posició gunyant la prova i demostrant que encara té moltes coses a dir.

Mireu els resultats d’Águilas

{jd_file file==445}

 

 

Les noies campioanes a El Prat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

{gallery}triatlo/aguillob{/gallery}

Podis i resultats de molt nivell del nostre equip de Triatló a Pamplona

El CN.Mataró, present a la XI Triatló Xilxes 2026

Bona actuació del CN.Mataró a la primera jornada de Lliga Nacional a Águilas

Gran actuació del CN.Mataró al Campionat de Catalunya per Equips al Prat

El CN.Mataró, present a la XIV Half Triatló Peñíscola amb grans resultats

Gran èxit de participació a la XXIV Triatló Ciutat de Mataró 2026

Altres notícies

Últim DIA de MATRÍCULA GRATUÏTA. Torna a la rutina amb nosaltres!

Aquest setembre, al Centre Natació Mataró et donem la benvinguda amb MATRÍCULA...

Avui l’Assolim-CNM, juga a Sant Andreu, el primer partit del Play-Off final al títol de lliga

Han estat molts mesos, molts, per arribar a aquest moment. Queden els...

Podis i resultats de molt nivell del nostre equip de Triatló a Pamplona

Es va disputar aquest passat dissabte el campionat d’Espanya de Mitja Distància...

LAssolim-CNM elimina el CN.Sabadell i jugarà el Play-Off final de lliga

L’Assolim-CN.Mataró va sentenciar el play-off de semifinal al títol de lliga a...

Calendari

ICONES_CNM_2024-TRI

TRIATLÓ VILANOVA ( LLIGA )

ICONES_CNM_2024-TRI

LLIGA NACIONAL ROQUETAS

ICONES_CNM_WP-MAS

SOLARTRADEX-CN.MATARÓ VS CN.SANT ANDREU

ICONES_CNM_WP-MAS

ASSOLIM-CN.MATARÓ VS CN.SANT ANDREU

ICONES_CNM_WP-MAS

CN.SANT ANDREU VS ASSOLIM-CN.MATARÓ