L’esport al centre

Mònica Pellejero medalla de bronze a la Triatló de les Terres de l’Ebre

Aquest diumenge es va inaugurar la temporada oficial de Triatlons amb la primera prova celebrada a les Terres de l’Ebre (Sant Carles de la Ràpita, Tortosa) sobre unes distàncies de 3000 nedant, 80km en bicicleta i 20 de cursa a peu, i on la nostra triatleta, la Mònica Pellejero va quedar en tercera posició en una prova on hi participaven grans atletes de l’especialitat. La Mònica va anar primera classificada fins arribar al l’últim sector on va començar a patir problemes musculars que li va impedir de poder continuar al mateix ritme, en aquest darrer sector va ser superada per les dues components que van ocupar la primera i segona posició. Amb tot, una gran classificació.
En categoria masculina el Mataró va entrar a dos atletes entre els deu primers, en Francesc Juárez 7è classificat i en David Rovira en 10a posició. Els demés atletes també varen córrer a un gran nivell, així en Xavi Casal va entrar el la 13a posició, en Javi Castro en la 47a, en Toni Ribas en 68a, i en Jordi Rovira en la 109a. Amb les puntuacions assolides amb aquestes posicions l’equip del CN Mataró es va classificar en segon lloc de la prova ben a tocar del primer que fou el CN Reus Ploms.  
En el Campionat d’Espanya cadets i júniors que es va celebrar a Sòria, i que es corria sobre unes distàncies de 3km de cursa 10km de bicicleta i 2,5 de cursa,  els nostres joves triatletes hi varen tenir actuacions destacades. La Jéssica Brillas va aconseguir acabar en la 17a posició en cadets, la seva germana la Sheila en categoria Junior va entrar en la 13a posició, en Juniors masculí els nostres representants varen ser en Pol Samsó 25è classificat, en Fernan López 60è, i l’Alexi Roig 86è que en la puntuació general el nostre ’equip masculí va quedar en una meritòria 11a posició.

equip absolut

equip cadet/junior

El Centre Natació Mataró dona la benvinguda a la temporada 2025-2026 amb la presentació d’equips

El CN.Mataró consolida el seu nivell amb grans resultats al Trirelay de Pineda de Mar

Coneix els nous equips i categories del CN.Mataró a la Presentació d’Equips

El CN.Mataró afronta amb èxit el Tritour Tossa de Mar adaptat a l’Aquatló

Gran actuació del CN.Mataró a Torremolinos en la darrera jornada de lliga nacional

El CN.Mataró rep homenatge pels resultats destacats de la temporada passada

Altres notícies

Últim DIA de MATRÍCULA GRATUÏTA. Torna a la rutina amb nosaltres!

Aquest setembre, al Centre Natació Mataró et donem la benvinguda amb MATRÍCULA...

El Centre Natació Mataró dona la benvinguda a la temporada 2025-2026 amb la presentació d’equips

El passat divendres 3 d’octubre, el Centre Natació Mataró va celebrar un...

Amb el servei de socorrisme de Prosport, el Centre és un espai segur

Un tema cabdal en qualsevol instal·lació esportiva és el seu servei de...

Posa’t en forma amb el nou curs SUP HIT: equilibri, força i molta diversió!

Estem molt contents d’anunciar el llançament del nou curs SUP HIT, una...

Calendari

ICONES_CNM_WP-MAS

SOLARTRADEX CN.MATARÓ VS EPlus CN.CATALUNYA

ICONES_CNM_WP-MAS

GEODESIC REAL CANOE N.C VS ASSOLIM CN.MATARÓ

ICONES_CNM_2024-TT

CN.MATARÓ vs SANT JOSEP-SANT JORDI

ICONES_CNM_2024-TT

CN.MATARÓ vs LLORENS GMR BADALONA

ICONES_CNM_2024-TT

UNIÓ ESPORTIVA SANT CUGAT vs CN.MATARÓ