L’esport al centre

Oriol Gili i Marc Gispert brillen al 70.3 Ironman de Bahrein i es classifiquen per al Mundial de Marbella 2025!

Aquest passat divendres, 29 de novembre, dos destacats triatletes del nostre equip, Oriol Gili i Marc Gispert, van competir en el 70.3 Ironman de Bahrein, una competició de màxim nivell amb classificació per al Mundial de Half Ironman 2025, que es celebrarà a Marbella.

L’Oriol Gili va protagonitzar una actuació memorable, aconseguint una destacada 3a posició en el seu grup d’edat (GE 40-44), i quedant en el 44è lloc de la classificació absoluta. Amb un temps total de 4h 15’29”, va aconseguir el seu objectiu de classificar-se directament per al Mundial de 70.3 Ironman de 2025. Els seus parcials van ser espectaculars: 30’21” en la natació (1900 m), 2h 19′ en els 90 km de ciclisme i 1h 20′ en els 21 km de cursa a peu.

Per la seva banda, en Marc Gispert, que arribava a Bahrein amb molts dubtes després d’una aturada obligatòria per una intervenció al setembre, va demostrar la seva gran fortalesa i va fer una competició impressionant. Amb un temps total de 4h 16′, va sortir de l’aigua amb un temps de 36’03”, va pedalar a un ritme espectacular amb un parcial de 2h 16′ pels 90 km de ciclisme i va acabar amb una cursa a peu de 1h 24′, assolint el 7è lloc del seu grup d’edat (GE 40-44) i el 60è en la general.

Amb aquests grans resultats, l’Oriol Gili i en Marc Gispert s’han guanyat una plaça directa per al Mundial de 70.3 Ironman de Marbella 2025. Des del Centre Natació Mataró, felicitem amb orgull als nostres triatletes per aquestes actuacions excepcionals i els desitgem molta sort en els seus futurs reptes!

Galeria de Fotos

El CN.Mataró consolida el seu nivell amb grans resultats al Trirelay de Pineda de Mar

Coneix els nous equips i categories del CN.Mataró a la Presentació d’Equips

El CN.Mataró afronta amb èxit el Tritour Tossa de Mar adaptat a l’Aquatló

Gran actuació del CN.Mataró a Torremolinos en la darrera jornada de lliga nacional

El CN.Mataró rep homenatge pels resultats destacats de la temporada passada

Gran cap de setmana per al Triatló del CN.Mataró a Banyoles en la Lliga Nacional

Altres notícies

Últim DIA de MATRÍCULA GRATUÏTA. Torna a la rutina amb nosaltres!

Aquest setembre, al Centre Natació Mataró et donem la benvinguda amb MATRÍCULA...

Amb el nostre servei de socorrisme, el Centre és un espai segur

Que n’és d’important el servei de socorrisme Doncs sí, important i fonamental....

Posa’t en forma amb el nou curs SUP HIT: equilibri, força i molta diversió!

Estem molt contents d’anunciar el llançament del nou curs SUP HIT, una...

Mira el menú setmanal de la Cafeteria del Centre

Ja podeu gaudir tota la setmana del nostre menú de migdia al...

Calendari

ICONES_CNM_2024-TT

CN.MATARÓ vs SANT JOSEP-SANT JORDI

ICONES_CNM_2024-TT

CN.MATARÓ vs LLORENS GMR BADALONA

ICONES_CNM_2024-TT

UNIÓ ESPORTIVA SANT CUGAT vs CN.MATARÓ