JUNTS FEM el centre

Caminada Solidària Dia de la Dona

Amb motiu del Dia Internacional de la Dona, el Centre Natació Mataró organitza una Caminada Solidària oberta a tothom, amb l’objectiu de promoure la participació, la igualtat i la cohesió social a través d’una activitat saludable i compartida.

Aquesta iniciativa vol reunir famílies, amistats, esportistes i persones de totes les edats en una jornada especial, on cadascú podrà gaudir del recorregut al seu ritme. La caminada serà el dissabte 7 de març i tindrà inici a les 9:00 h des del CN.Mataró, i a partir d’aquí cada participant podrà escollir la ruta que prefereixi.

Rutes disponibles

Proposem dues opcions de recorregut perquè cada participant triï la que s’adapti millor al seu nivell:

Ruta Curta (6,4km)
CN.Mataró → Torre d’Onofre Arnau → CN.Mataró

Ruta Llarga (10,26km)
CN.Mataró → Torre d’Onofre Arnau → Sant Martí de Mata → Sant Miquel de Mata → CN.Mataró

Totes dues rutes comparteixen inici i final al Centre i ofereixen una experiència agradable pel nostre entorn natural.

Inscripcions i caràcter solidari

El cost de la inscripció és de 12 €, amb finalitat totalment solidària destinada a la cooperativa COOPMICAELA. Us deixem les seves xarxes socials perquè pugueu conèixer millor la seva tasca.

La inscripció inclou:

  • Samarreta oficial

  • Entrepà i beguda al finalitzar l’excursió

Voluntariat

Perquè la jornada sigui un èxit, tothom qui vulgui participar com a voluntari/ària i donar un cop de mà en aquesta causa solidària serà de gran ajuda.

  • Inscripcions per ser voluntari/a AQUÍ.
  • Inscripcions per participar a la caminada AQUÍ o a través de l’APP del Centre.

 

Volem agrair sincerament a totes les empreses col·laboradores el seu suport i implicació, aportant cadascuna el seu granet de sorra i fent possible que aquesta Caminada Solidària tiri endavant: Solartradex, Tope Cruceros, Assolim, Casa Miró, Kia Quadis ARmotors, Ajuntament de Mataró, Nutrisport, Veritas, Instituts Odontològics, Casa Juanola, Coca Cola, Serhs, Estrella Damm, Òptica Oliver, Aliança Mataró i Tàctic. 

Inaugurada la nova Guingueta SUP CN.Mataró amb una tarda plena de mar i bon ambient

Mira el menú setmanal de la Cafeteria del Centre

Cursos i bateigs de submarinisme al CN.Mataró!

El 22 de maig inaugurem la Guingueta SUP CN.Mataró!

Al maig, matrícula gratuïta al CN.Mataró!

Feliç Sant Jordi des del Centre Natació Mataró

Altres notícies

Últim DIA de MATRÍCULA GRATUÏTA. Torna a la rutina amb nosaltres!

Aquest setembre, al Centre Natació Mataró et donem la benvinguda amb MATRÍCULA...

Podis i resultats de molt nivell del nostre equip de Triatló a Pamplona

Es va disputar aquest passat dissabte el campionat d’Espanya de Mitja Distància...

LAssolim-CNM elimina el CN.Sabadell i jugarà el Play-Off final de lliga

L’Assolim-CN.Mataró va sentenciar el play-off de semifinal al títol de lliga a...

El nostre equip Màster de natació, aconsegueix 19 medalles al Campionat de Catalunya

Aquest cap de setmana s’ha disputat a la piscina Sílvia Fontana de...

Calendari

ICONES_CNM_WP-MAS

CN.SANT ANDREU VS ASSOLIM-CN.MATARÓ

ICONES_CNM_2024-TRI

TRIATLÓ VILANOVA ( LLIGA )

ICONES_CNM_2024-TRI

LLIGA NACIONAL ROQUETAS

ICONES_CNM_WP-MAS

SOLARTRADEX-CN.MATARÓ VS CN.SANT ANDREU

ICONES_CNM_WP-MAS

ASSOLIM-CN.MATARÓ VS CN.SANT ANDREU