Els dies 31 de març i 8 d’abril al Centre farem un taller d’Abdominals Hipopressius. Una activitat que ens fa millorar en diversos aspectes molt importants de la nostra rutina diària. Les places són limitades, reserveu-la ja al servei d’informació
L’ Abdominal Hipopressiu. És una tècnica que trenca els esquemes establers fins ara en el treball abdominal. Després de provar aquesta nova activitat ens farem preguntes del tipus; per què si faig 200 abdominals cada dia, encara tinc tanta panxa?
La Gimnàstica Abdominal Hipopressiva ajuda a millorar les postures del nostre cos, a tenir-ne més consciència a reprogramar la faixa abdominal i la zona pèlvica per a millorar les relacions sexuals, els problemes d’esquena, la capacitat respiratòria, la incontinència i en només quinze dies.