El pròxim 14/12/2025, a partir de les 10 h, el Centre Natació Mataró organitza un esdeveniment esportiu i solidari únic: un 100×100 metres solidari en suport a La Marató de 3Cat, dedicada aquest any al càncer.
Com funciona?
L’objectiu és completar 100 sèries de 100 metres, que es poden fer:
- De manera individual, per als més atrevits.
- Per equips, amb un màxim de 10 persones. Els membres es poden repartir les sèries a mode de relleu i personalitzar el nom de l’equip.
Ritmes i organització
- L’activitat es farà a la piscina 50×25 metres, on s’habilitaran carrils per a la prova.
- Hi haurà dues sortides per als participants:
- Una de 1:45 minuts.
- Una altra de 2:00 minuts.
- Si hi ha molta participació, es destinaran més carrils per garantir la comoditat de tothom.
Inscripcions
- Preu: 5 € els socis i 10€ els no socis, com a donació a La Marató.
- Totes les inscripcions a través de l’APP o https://cnmataro.miclubonline.net
El mateix dia de l’esdeveniment, també es podrà fer una donació voluntària per augmentar la contribució solidària.
En aquest acte, Nutrisport se suma a la causa i oferirà barretes per a tots els participants, per assegurar que ningú es queda sense energia durant la prova.
És una gran oportunitat per gaudir de l’esport, posar a prova la teva resistència i contribuir a una causa solidària que beneficia tota la societat.
Guarda la data i vine a sumar esforços amb nosaltres! T’esperem!

