Ja estan obertes les inscripcions per al Campus Esportiu 2025, que es durà a terme del 25 de juny al 24 de juliol. Com cada any, oferim diferents opcions tant per a esportistes com per a aquells que simplement volen gaudir d’un estiu actiu i divertit!
🔹 Campus Esportiu: Podràs triar entre natació, natació artística, tennis taula, waterpolo o l’opció social, pensada per a aquells que no segueixen la dinàmica d’aquests esports. A més, oferim dues modalitats horàries:
✔ Matí (de 9:00 h a 13:00 h)
✔ Tot el dia (de 9:00 h a 17:00 h)
Amb excursions setmanals, activitats en anglès, una nit especial al Centre i moltes més sorpreses!
🔹 Curset de Natació d’Estiu: Si el teu fill o filla vol començar a nedar o perfeccionar la seva tècnica, oferim tres torns amb diversos horaris perquè puguis triar el que millor s’adapti a vosaltres. Per a infants de 3 a 13 anys, amb sessions intensives de dilluns a divendres, 45 minuts al dia.
🔹 Escoles d’Estiu: Per a nens/es que ja neden 25 m sense material i volen perfeccionar-se en natació, waterpolo o natació artística. Les sessions es fan de 17:00 h a 18:00 h.
- Places limitades! No deixis escapar l’oportunitat de viure un estiu ple d’esport i diversió!
- Per consultar els preus i obtenir més informació, fes clic AQUÍ
- Inscripcions AQUÍ o a l’apartat privat de l’APP.
- Per a més informació contacta amb campuscnm@cnmataro.org
*Si no s’assoleix un nombre mínim d’inscripcions, el Centre es reserva el dret d’anul·lar les activitat.
Ens veiem aquest estiu al Centre Natació Mataró!