Aquest cap de setmana s’han disputat les fases finals del Campionat de Catalunya de waterpolo Cadet, tant en la categoria femenina com en la masculina, amb la participació dels nostres dos equips.
El campionat masculí es va celebrar a les instal·lacions del Club Natació Barcelona, on el nostre equip es va enfrontar en el primer partit de quarts de final a un rival molt potent, el CN Atlètic-Barceloneta. Tot i l’esforç, el partit va acabar amb un marcador de 15-5.
En la semifinal per les posicions 5a a 8a, ens vam veure les cares amb el CE Mediterrani, però tampoc es va poder aconseguir la victòria (4-9). Finalment, en el partit per la 7a plaça, els nostres jugadors van lluitar fins al final i van aconseguir una merescuda victòria per 10-9 davant la UE Horta, tancant així el campionat.
En categoria femenina, el campionat es va celebrar a la piscina del CE Mediterrani. El primer partit de quarts de final va ser contra el CN Sabadell, on les nostres jugadores van caure per 12-6 davant un dels equips més forts del torneig.
En el següent enfrontament, en la lluita per les places del 5è al 8è lloc, ens vam enfrontar al CN Atlètic-Barceloneta, però el marcador no ens va ser favorable (4-13). El darrer partit, que decidia la 7a posició, es va disputar contra la UE Horta, però malauradament no es va poder capgirar el resultat i l’equip va caure per 6-8, tancant així la seva participació en 8a posició.
Tot i els resultats, l’actitud i el treball dels nostres equips han estat exemplars. Aquest tipus de competicions són una gran oportunitat per créixer, agafar experiència i continuar desenvolupant-se com a jugadors i jugadores.
Des del Centre Natació Mataró volem felicitar tots els esportistes i l’equip tècnic pel compromís i l’esforç durant tot el campionat. Continuem treballant i millorant!