Aquest cap de setmana, les nostres jugadores de l’Assolim-CN.Mataró van disputar la 6a jornada de la Lliga de Divisió d’Honor Femenina a la piscina Joan Serra, davant el CD Waterpolo Iruña 98 02. El partit va deixar un domini claríssim de les mataronines des del primer minut, tancant el duel amb un contundent 21-6.
L’equip va iniciar el partit amb un parcial de 3-0, que ja deixava entreveure el bon ritme i la intensitat que mostrarien al llarg del partit. A la meitat, el marcador es va ampliar de manera notable, amb 6 gols més que situaven el resultat en un còmode 9-3.
A la represa, les d’en Dani Ballart van continuar amb el mateix nivell d’efectivitat. A la tercera part van sumar 5 gols més, i a l’últim quart van arrodonir la victòria amb 7 dianes, deixant el marcador final en un contundent 21-6.
El partit també va servir per veure el debut de les jugadores més joves, que van gaudir d’uns minuts molt valuosos per agafar experiència a la màxima categoria.
La Queralt Bertran va ser escollida MVP del partit, després d’una actuació espectacular amb un total de 7 gols.
Enhorabona a l’equip per una nova victòria i per seguir sumant!

Queralt Bertran MVP del partit

