Aquest dissabte, el nostre primer equip femení va disputar la jornada 9 de la Lliga a la piscina del CE.Mediterrani, on va aconseguir una victòria contundent per 7–16 després d’un partit que es va decidir a partir de la segona meitat.
L’inici del duel va ser força equilibrat, amb un Mediterrani competitiu que va mantenir el marcador ajustat durant els dos primers quarts. Les mataronines van marxar al descans amb un avantatge de 3–5, en un partit on totes dues defenses van tenir un paper destacat.
A partir del tercer quart, però, les jugadores d’en Dani Ballart van fer un pas endavant i van començar a dominar tant en atac com en defensa. Un parcial de 6 gols al tercer període i 5 gols més a l’últim van permetre trencar definitivament el partit i ampliar l’avantatge fins al 7–16 final.
La nostra jugadora australiana Tilly Kearns va ser designada MVP del partit, amb un total de 4 gols.
Una victòria important per continuar creixent i consolidant el lideratge competitiu de l’Assolim–CN.Mataró en aquesta primera fase de la temporada.
Enhorabona, equip!
L’acta del partit AQUÍ.

Tilly Kearns, MVP del partit
